2009. szeptember 17., csütörtök

Új fejléc

Hát gyerkek, én már szavazást sem merek kiírni. Az új elrendezésről is sikerült kemény öt főnek véleményt mondania egy nap alatt, végülis az én álláspontomat osztják. Túl fehér, de jó nagy. Mivel sok képet fogok feltenni (nem mintha eddig nem tettem volna) most úgy látom jónak hogy megtartsam ezt a formátumot. Hogy kevésbé legyen snassz, gondoltam megbolondítom egy új fejléccel, ami húde nagyon műűvészi lesz, stenciles-photoshopos izé. Hát ez lett belőle, ha tetszik ha nem ez marad egy darabig, mert minden szabadidőm elvitte. Órák hosszat bénáztam mire sikerült ezt a kék koszt megalkotni, ha valaki tud jobbat, azt szeretettel várom, és nagyon megköszönném.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hagyj üzenetet :)

Click!

Innen olvassák:

free counters