2010. május 15., szombat

Brainfreeze

“Hát ez…
Kattasztrófális ez a helyzet!
Szomorú vagyok emiatt!”

Már ami az időjárást illeti. Állítólag most még jó nekünk, holnap 90 km/órás szél lesz, és a mai 12 fokra is hálásan fogunk emlékezni. Nem hiszem hogy az Adria vize túl meleg lesz három hét múlva.. Aggasztó. Meg itt is fürödtünk már május 14.-én a tóban. Hát idén nem. Kedvem lenne téli álmot aludni. Semmi dolgom sincs, és nincs hova mennem, csak ülök itt a kanapén és nézem hogy sötét van. Telezabáltam magam, anyám megint túl jót főzött. Délelőtt átnyálaztam a gyakorlati vizsgához szükséges negyvenhét oldalt, újból megnéztem a nyomtatványmintákat. Úgy gondolom, hogy ha valaki teljesen nem hülye, az át kell hogy menjen rajta. Mondtam már hogy a tesztem 100%-os lett? Persze van olyan feladat ahol a megoldás egyik pontja az hogy “elhárítja a támadást, földre kényszeríti az elkövetőt”, és most erre pont annyi affinitást érzek mint egyáltalán sportolni bármit is. Tegnap a fahordás meg a fűnyíró szerelés miatt elmaradt az edzés. Majd ma este. Ha megemésztettem az ebédem. Mindenképpen. Aztán holnap délután kettőkor szurkoljatok hogy ne verjenek meg nagyon!

Pár telós kép illusztráció gyanánt:

IMG_0269 IMG_0266 IMG_0268IMG_0267

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hagyj üzenetet :)

Click!

Innen olvassák:

free counters