2010. június 20., vasárnap

Fishing folytatás

El sem hiszem. Megcsináltam a videót a folytatásról, úgy 20 perc anyagot megvágtam 4 percesre, populárisabb számokkal, átúszásokkal, meg amit akartok. Nagy meló volt, el is mentettem, persze a szerkesztőben a projektet nem, hiszen a videó úgy is megvan. Akarom feltölteni youtubera mikor látom hogy függőleges csíkok tarkítják a  háromgigás filmet, ráadásul fekete-fehér és szinte hallgathatatlanul rosszul szól. Igen, elbasztam a kodek választást, aztán elbaszta a gép is a munkám gyümölcsét, vagy hogy stílszerűek legyünk felfalta az árammal együtt amit feleslegesen fogyasztott míg én ezzel ügyetlenkedtem meccs helyett.  P1140206

A téma viszont az kéne legyen sokkal inkább, hogy hazaértem, mint eddig minden este. Határozottan a pénteki helyzet volt a legjobb. Több ismerős társaságban is volt szerencsém hosszabb rövidebb időre elvegyülni, a zene sem volt rossz, bár azért a Belga hangosításáért súlyos ejnye-bejnye jár. A többivel semmi probléma. Volt lángos tejföl, kisfröccs is. Persze én csak sörözök, még mielőtt Kaukázus idézetemet fogyasztási preferenciának vélnék az ismeretlen olvasók. Eek ezzel a lendülettel elszállt az ihlet, milyen ciki lesz így félbehagyni a cikket? Nem vagyok még teljesen magamnál, hogy korrekt legyek nos.. lehetnék jobban is, de majd holnap leszek nagyon jól, megyek délután E-hez, süt tortát G-nek, én meg nézem. Kedden Ancsival tervezek találkozni, vagy reggeli kávéra, vagy ebédre vagy fene tudja miért és mikor. Szerdán Siklósra vagyok hivatalos egy baráti összejövetelre, aztán még pár időpontot kiosztok Klaudiának, Dórának végre Magyarországon, Lettinek ha még hazajön egyszer Hévizről.. Most hogy ezt leírtam látom csak mennyi nővel vagyok körülvéve, és nekem megint nincs barátnőm! Hát ha aki korpa közé keveredik megennék a disznók… már elnézést a hölgyektől a hasonlatért. Csak feltámadt bennem egy kellemetlen érzés. Tudvalevő, hogy volt bennem egy halvány kis remény - vagy nevezzük inkább éltető hitnek – hogy a napokban belefutok életem szerelmébe, vagy legalábbis valami nagyon kellemes kalandba. Ha leszámítjuk a két lányt akik beszélgettek a békákkal és leszólítottak a sötétben, hogy csatlakozzak mert ez milyen király, akkor semmilyen kalandom és kapcsolatom nem volt nőkkel már M3 óta. M1-et is idesorolhatnánk de őt nem kéne sem kalandnak sem kapcsolatnak tekinteni, puszta üzlet volt. Még külön ágyba is költöztem. Tényleg. A horoszkópom, (amit sosem olvasok) azt írta, hogy a csillagászati nyár beálltával nagy változás várható a szerelmi éltemben stb. Kiegészült mindez azzal, hogy ne legyek rámenős a napokban, mert az csak ront a helyzetemen. No kérem ezen a helyzeten? Az még betenné a kaput… Ennek fényében maratoni önmegtartóztatásom már igazán elnyerhetné méltó jutalmát egy cuki lány formájában, hiszen ennél kevésbé rámenős már nem lehetek, akkor az utcára sem mennék ki. Már azt is bánom hogy a sötétben nem néztem meg a békás lányokat, és nem hagytam náluk egy névjegyet.P1140205

Persze sírni nincs miért, maximum azért mert a szobám egy kuplerájhoz hasonul, de egy kurva sincs benne. Ideje lenne a söröskorsókat, zoknikat, az elmúlt napokban felvett minden ruhámat és töröközőket összeszedni a vetetlen ágyból és a padlóról. Porszívózni, és egyéb rám jellemző németes-rendes-takaros-preciz-katonás és felettébb TISZTA dolgot művelni, mert asszem túlságosan is eluralkodott rajtam a fesztivállapot. Meg is borotválkozok, és felveszek valamit ami nem bokszeralsó és nem is reklámpóló. Aztán meg éljen az EFOTT, meg az EKF-en belül minden. A legjobb helyen vagyunk az országban már megint, és ezt ki kéne élvezni. Ki akarja velem élvezni? ;)

P1140188

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hagyj üzenetet :)

Click!

Innen olvassák:

free counters