2010. június 2., szerda

Utolsó szabadnapok

Ma és pénteken nem csinálok semmit. Egyelőre. Csütörtökön Pécsre megyek Ms Toddhoz, meg jegyeket venni különféle fesztiválokra. Az elmúlt napokban vagy igyekeztem téli álmot aludni, hogy ne is lássam a monszun esőt ami uralja a tájat, vagy barkácsoltam. Faterral csináltunk egy ajtót, úgy négy napja kezdtük, és ma készültek el az utolsó simítások. Pár majdnem kész állapotú képet beszúrok, elsősorban a nagyfater kedvéért:

Végül ma már kimerészkedtem, gondoltam ha már ma lesz utoljóra ennyire óceáni hangulatú az időjárásunk megtapasztalom a bőrömön. Nem bántam meg, mert kiderült hogy Jani bácsi az új megváltó. Vízen jár, és még halat is fog:

IMG_0343

IMG_0344

Elnézéseteket kérem a képek minőségéért, nem volt nálam fényképezőgép, így iPhonenal készültek. Holnaptól már 19-20 fokkal megkezdődik a felmelegedés, szombaton találkozom is újfent Ancsival, aki hazatérvén Erdélyből, reményeim szerint élménybeszámolóban részesít. Vasárnapra M ügynököt várom, délnyugati küldetésünk időszerűvé válásának okán. Nédamán, besüt a nap. Igen, a hét első napsugarát látom. Hétfőn reggel, - mikor is terveim szerint már Tengermellék-Hegyvidék megyében fogok nyaralni – már nagyon meleg legyen! Addig még E ígérete szerint beiktatok vele is egy testvéri  talit, aztán két hétre OFF. Még ennél is OFF-abb, irány Fesztiválisztán ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hagyj üzenetet :)

Click!

Innen olvassák:

free counters