2010. szeptember 21., kedd

Hírzárlat, képzelhetitek

Sok minden van folyamatban. Az időm meg épp nem sok. Egyébként is tudjátok, hogy nem írok ha nem teljesen tiszta és körvonalazott a helyzet az életem bármely területén. A blog már csak egy ilyen műfaj. Nyugalom. Pár ízelítő infómorzsa azért elfér ha már laptopot ragadtam. Neveléstudományi Intézet, Mutocska. Az életem ennyi mostanság, meg a FemCafé, akik szerkesztőségi értekezletre hívtak hétfőre a Kondorosi úti irodába.. Szerintetek az melyik városban van? Na meg az portál indulása után egy héttel lesz a meeting. Precíz.

5 megjegyzés:

  1. Héééé, és mi van a mai közös ebédünkkel?? :T

    VálaszTörlés
  2. A hírzárlat részét képezi, agent E. sry 'bout that

    VálaszTörlés
  3. Hehh, beírom a Google-ba, hogy FemCafé, és csak a Te oldalad jön ki a magyar honlapok között.:)
    Amúgy Orsi vagyok, Encsi révén találkoztunk még valamikor régen a közgáz könyvtárának géptermében.:) Kata engem is beszervezett a szerkesztőségbe.:) És még én sem tudom, hogy jutok el a Kondorosi útra... A tiszta és körvoanalazott helyzetek hiánya pedig szintén ismerős.:D

    VálaszTörlés
  4. Üdv az új kolléganőnek :)
    Én azóta megkaptam a kiokítást adminból, csak még cikket nem kértek. Ami nem is baj, így sem tudom hol áll a fejem :P

    VálaszTörlés

Hagyj üzenetet :)

Click!

Innen olvassák:

free counters