2010. október 7., csütörtök

Címlapra kerültem

image

Hát nem is tudom. Nem igen akaródzik írni mostanában, de úgy hiszem semmi olyan okom nincs a hallgatásra mint volt nemrégiben Anna kapcsán. Most egyszerűen csak megszokásból rugdalom magam elé az álmokat. És azokról majd akkor írok ha bármi is megvalósulni látszik belőlük. Egy elég intenzív átmenet kellős közepén vagyok. De a tény, hogy ha icipiciben is, de magam láttam egy magazin címlapján feldobott. A Ci-La által már megszólított egó fasz beszél belőlem biztos amikor elvállalom, hogy a Széchenyi téren ordibálok míg emberek pénzt szórnak körülöttem, meg hogy kint hagyom iwiwen a Metropolban megjelent képem.. Femcafe.hu-n pedig csak élvezem hogy kreatívkodhatok is kicsit. Olvassátok bőszen, mert a többi cikk jobb mint amiket én írok. Már ha nő vagy, és érdekel Robert Pattinson meg Stohl András. Hajrá csajok!

2 megjegyzés:

  1. Nagyon menő tetszik lenni mostanában, Kolléga!

    Cinepécsen látlak vmikor?

    VálaszTörlés
  2. nem kizárt, de javasolnék egy posztfesztivál találkozást nagybeszélgetéssel :P asszem volna mit mesélned. egy jövő7köznap BTKn?

    VálaszTörlés

Hagyj üzenetet :)

Click!

Innen olvassák:

free counters