2010. október 2., szombat

A művészetünk, a szakmánk

Ma megmutattam Annának az első országos médiumban megjelent cikkem. Tudjátok, ő igen jó író. Íme:
Anna üzenete:
húha.
(Y)
te újságba való vagy.
abszolút.
Chris üzenete:
hát nem egy emelkedett műfaj.. de ez van
Anna üzenete:
én pl el sem tudnám képzelni, hogy újságíró legyek.
Chris üzenete:
hát te nem vagy elég földhözragadt ehhez :)
Anna üzenete:
pontosan.
nem az én műfajom.
abszolút nem.
Chris üzenete:
a média kitépi a szárnyaid, és ledarálva eteti meg veled
legyen az újság, rádió, vagy tévé
Anna üzenete:
igen.
Így ahelyett hogy itt is megosztanám veletek mindazt amit lelketlenül összeírok szakmai gyakorlat címén, inkább azt mutatom meg hogy mit láttam mikor egészségügyi sétára indultam gyógyteámat hátrahagyva.
P1160089 másolata
P1160113
P1160108

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hagyj üzenetet :)

Click!

Innen olvassák:

free counters