2011. március 23., szerda

Kerekeccseré’tem

P1170660Mert ijesztően kopott volt a régi.. Gondoltam még csütörtökön csak bemegyek rajta a városba.. Nem tettem, mert kedves az életem, akármennyire igyekeznek is a nők megkeseríteni from time to time. Lehetséges hogy van (vagy lesz) egy olyan lány aki miatt nem fordulok ki magamból? Tudnám egyáltalán ki vagyok, könnyebb lenne kifordulni magamból, meg vissza is. Legalább megtanulhattam a White Collarból, hogy old conmen never die, our smiles just fade away. Attól tartok, hogy még mindig nem vok 100%-os a legutóbbi undercover op. után, de mindjárt jön a következő ami minden gondolatom kitölti. Azért ma már tényleg befejezem az Unilever pályázatát is, ha már tegnap elkezdtem, de a rózsaszín újságíró is csak egy alias. Ti tényleg tudjátok ki vagyok? Ismertek engem? Hope so.

P1170664

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hagyj üzenetet :)

Click!

Innen olvassák:

free counters