2011. május 3., kedd

FAIPAR(asztok)

 P1180245 P1180247  IMG_0798

Az idei tűzifa fele, meg fater szakszerű mozdulata. Nem beszélve az enyémről fent, amit Margit a szobája ablakából kapott el.

P1180235

Hordd el magad.. Jajj ez de szar volt, miért nem bírtam kihagyni? Hát mert gyűlik bennem a szó. Rég nem írtam, a femcafés pozícióm épp függ mint az akasztott ember, szal kint dolgozom, vagy Flor mellett töltöm az időm. Évről évre és hónapról hónapra felbukkannak ezek az apology szerű megjegyzések, mikor úgy érzem hogy egy meghatározatlan mennyiség alatt írok. Olyan viszont már rég volt, hogy leülök képeket megosztani és végül szaporodni kezdenek a szavak a bejegyzés végén. Haladok vissza az időben az emlékek sodornak magukkal, és Portalt akarok játszani, meg F is mindjárt kijön a fürdőből, és le kéne fognom magam, hogy ne számoljak be például a duuurva időjárás változásról ami lecsapott ránk. L barátom hívott hogy náluk megint anglia van, hideg és esős a day. Ezzel szemben én tűző napon dolgoztam, ujjatlan trikóban, le is égett a vállam. Lenyírtam a füvet az egész telken, majd jött a fafeldolgozás. Rühellem. Ráadásul harminc méterre rakták le a háztól a hátsó kertben, mint a képeken is látjátok, talicskával kell lehordani (egy 2 méter mély árkon át) a házhoz, bedobálni a garázsablakon, ott összeszedni és felépíteni a farakást. Meg egyébként is mekkora tuskók? Mondjuk így legalább jót fog tenni a holnapi úszás, kiváló  levezetésnek ígérkezik. Aztán tervben van a TEF 1. napjának látogatása is, F már borkóstolóra is szeretne menni délután, éjjel pedig Ladánybene27 koncert van terítéken. Apropo 27, mindenképp nézzétek meg lejjebb az EuroCine27 ihlette bejegyzésemben a videót, igen jó kis film volt. Volt egy jó angol film is, a többi mint pl a Vogelfrei jórészt fogyaszthatatlan művészfilmek voltak, vagy a közönséget megosztó megosztó furcsa hatású nagyon nem populáris rendezésű vagy épp forgatókönyvű produkciók mint a Liberté. Én soha többé nem akarok Tony Gatlif filmet nézni az tuti. A vergődő cigányok erdeje is lehetett volna a címe, egy idegölő borzalom volt. Persze ez az én személyes véleményem, mint ebben a blogban szinte minden. A már említett, megosztott közönség másik fele oda meg vissza volt, hogy mekkora katarzis, Taloche-t belelövik a folyóba. Really? Ezért néztem végig az egészet? Nesztek spoiler.. Az elején kellett volna az összeset. Ennél még a cseh film is jobban tetszett (Tobruk), csak hát felirat az nem volt az audiokommentárhoz, és 38 perc után már csak ketten maradtak a teremben. Egyikük a Kikötő Online újságírója elmondta a végén, hogy természtesen mindenki meghalt kivéve Lieberman. Ezt is tudtam, mikor kimentem a teremből. Azért persze örök hála a Ferlingeknek és E-nek akik elláttak 16 mozijeggyel, lesz mit a falra szögelnem. Cserébe reprezentáltam kicsit a céget meg a rendezvényt pár fotó és vágókép erejéig.. Majd belinkelem ha találok valamit amin F-fel vagyunk a művészmoziban :P Viszont villog a tálcán az msn. Olyan mondattal nyitott valaki hogy majdnem lenyeltem az egeret.. nem mondom meg ki és mit mondott.. megyek, legyetek jók!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hagyj üzenetet :)

Click!

Innen olvassák:

free counters