2011. június 10., péntek

Get fucked by a barrowful of tiny monkeys!

Kissé felháborodtam, mondhatni nagyon, mikor egy fegyverekkel foglalkozó fórumon egy hasonló érdeklődésű kolléga képei közt böngésztem. Nem kellett a személyes profilját megnyitni vagy efféle, elég volt a fórumlapra hánynom. Tudja rólam mindenki hogy rajongok a fegyverekért, szeretem a military stílust öltözködésben, kiegészítőkben. Imádok túrázni, nagy távokat testi erővel leküzdeni, szeretem a katonás pontosságot, rendet az életem minden terültén, és sok gondom fakad abból, hogy gyanútlan civilektől is ezt a mentalitást várom el még Kelet- vagy Dél-Európában is. Az igazságérzetem túlfejlett, falom a törvény betűjét, volt hogy még tanítottam is. Szeretem a lövés hangját, a lőpor szagát, bízom a fegyver látványának visszatartó erejében, és hiszem, hogy a személy és vagyonbiztonság fenntartásához szükséges eszköz. Élvezem a lövedékek becsapódását a lőlapba, vagy a céltárgyba, csodálom a mai kor tűzfegyvereinek technikai kifinomultságát. Viszont soha nem fogom megérteni, hogy miféle aberráció vezet oda, hogy valaki büszkén posztolja az interneten, hogy a technika által adott mérhetetlen hatalmát nem jóra használja, nem jogos védelmi helyzeteket rendez vele, és még csak nem is úgy szórakoztatja vele magát hogy az másoknak ne okozzon gondot. Teljesen védtelen állatokra lövöldözni eleve beteg dolognak tűnhet, de a vadak hullái mellé több ezer dolláros fegyvereket fektetni és fórumokban dicsekedni vele, már több mint gáz, ugye? A rák egye ki a szívét az ilyen parasztnak ^^ Ha mered nézd meg itt, többen is vannak a nememberek: http://www.ar15.com/lite/topic.html?b=2&f=219&t=159721&page=7

1 megjegyzés:

  1. Igazad van ezekkel kellene így elbánni! Védtelen, ártatlan állatokkal KÖNNYŰ!

    VálaszTörlés

Hagyj üzenetet :)

Click!

Innen olvassák:

free counters