2013. augusztus 17., szombat

In medias res: nyílt levél családnak, barátnak

nagykanizsán megadta magát a GPS a telómon, így frissítettem, de mivel itt németbe'  nincs mobilnetem nem tok semmit újratelepíteni rá. (böngésző hiányában a wifire sem tok rápattanni) a gpst pótoltuk, potom 34 ezerért vettünk egy navigációt a tescoban. fasza meg minden, de valahol ausztriában elállítottam és a gyors vagy gazdaságos üzem helyett rövidre állt be, és már németországban kavarogtunk a traktorok mögött mellékutakon mire erre rájöttem, mert gyanús volt h levezetett az autópályáról órákkal ezelőtt. legalább láttuk passau csodás belvárosát. regensburghoz este nyolcra értünk autópályán, meg is álltunk egy mekiben falni. negyed tízkor(1,25 óra várakozás heló!!!!) kaptuk meg a kaját, és fél tízkor már úton voltunk újra, hogy a pályáról lehajtva találjunk egy etap vagy f1 hotelt. hát egy öreg néni által üzemeltetett max motel nevű helyre sikerült beneveznünk negyed 11 körül nem olcsón, 60€ reggeli nélkül, de legalább kiharcoltam egy wifi kódot, ami nem volt könnyű. most megpróbálom újratenni a telót, és aludni egyet, ami rám fér. D épp fürdik midőn ezeket a sorokat írom, de azon nyomban zárom is őket :)

1 megjegyzés:

  1. Hű ez kalandos lett! De megoldottad! Köszönet és gratula! Vigyázzatok ma is! Várjuk az üzenetet Weezeből! Ölelünk Benneteket Nagyiék

    VálaszTörlés

Hagyj üzenetet :)

Click!

Innen olvassák:

free counters