2014. április 4., péntek

Vasárnapra videóval

Szia! Gondoltam leírom a gondolataim, és előre köszönöm, hogy elolvasod. Sok-sok gondolat kavarog a fejemben. Először arra gondoltam, hogy úgymond kampányolok… de kampányból már kaptál eleget plakátokon és a médiából. Úgy döntöttem hát, hogy leírom, hogy én miért szavazok rájuk. Azt is leírom, hogy miért lettem PM-es. Nem túlzások, nem demagógia, hanem a tények és a véleményem olvasható az alábbi sorokban. Ma a következő a helyzet Magyarországon. Először is, közelítsük meg a dolgokat a logika majd az érvek szempontjából. 18 párt közül lehet választani. Ebből 14 párt színtiszta kamupárt mindenféle esély, szervezet és önálló program nélkül. Komolytalanok. Mindenféle figyelemfelkeltő programmal akarják felhívni magukra a figyelmet. Nem is meglepő, hiszen alig néhány hetesek. Úgy ahogy jöttek, el is tűnnek majd hétfőtől, hiszen az 5 %-os küszöböt nem ugorják meg. Már csak négy opció maradt. (Jobbról balra haladva a következők)
1. Jobbik Akárhogy is csomagolja a Jobbik marketingje a pártjukat a színes pulcsikkal, kutyusokkal, akárhogy is igyekeznek a társadalmilag elfogadható programpontjaikra építeni, a tény azonban… tény marad: ők egy kirekesztő, végtelenül demagóg, uszító és gyűlölködő párt, akik az EU és az Európai eszme, a szabad piacgazdaság és a tolerancia ellen vannak. Nos, a Jobbik eszméi az elmúlt 100 évben számtalanszor vesztettek a történelem porondján. (Ahogyan 80 éve: Hitler is épített utakat, kórházakat, iskolákat, gyárakat… de azért ne feledjük… ő a második világháború okozója és több millió zsidó, cigány és meleg halálának okozója is) Szóval, én nem szavaznék olyan pártra, ami antiszemita, szabadságellenes és gyűlölködő. Nem utolsó sorban pedig imádják az összeesküvés elméleteket és a közös ellenségkép keresést.


2. Fidesz-KDNP Úgy érzem, őket nem kell bemutatni. Az elmúlt 4 év elegendő bemutatkozás volt. Én végtelenül csalódtam bennük, mint volt Fidesz szavazó. 3. LMP Négy éve rájuk szavaztam, mert egy friss, zöld és demokratikus utat mutattak, amely valóban megbízhatónak tűnt… csalódtam. Habár a programjukkal semmi bajom, a cinizmus, a kivagyiság és az állandó rendszerellenességük, az állandóan ellenzéki szerepre való törekvésük és a pártjuk nyíltan színt vallani nem akaró mivolta miatt csalódtam bennük. Mint mondtam, nem a programjuk miatt, hanem a hozzáállásuk miatt. 4. Végül, de nem utolsó sorban: EGYÜTT – Párbeszéd Magyarországért, a Demokratikus Koalíció, a Magyar Liberális Párt és az MSZP közös, kormányváltó listája. Azt gondolom, hogy idehaza óriási bajok vannak. Nem fogom felsorolni mindazt, amiért a Fidesztől borsózik a hátam és gyomorgörcsöm lesz. Azon tényeket, érveket ismeritek. Azért vagyok PM-es, és lettem a PM szombathelyi csoportvezetője, mert hiszek abban, hogy van őszinte, tiszta célok által vezértelt és céltudatos út. A PM az egyetlen párt ma, amely egyszerre zöld, liberális és szociáldemokrata. Az a hitünk, hogy célokat, az LMP-vel ellentétben nem cinizmussal és állandó ellenzékiséggel, hanem kormányon lehet elérni. Ezer sebből vérzik az ország. A legnagyobb problémák azonban… amit csak az 5 párt összefogása képes megoldani, hogy ne egy olyan országban éljünk, ahol az élet MINDEN területén a Fidesz dominál… sőt gőgösen uralkodik, mindenki mást lenézve, megvetve. Egy szabad, európai, perspektivikus országban hiszek és hiszünk. Egy olyan országban, amelyiknek az EU és az USA a fő partnere a NATO keretein belül, nem pedig Putyin és holdudvara. Egy olyan országban hiszünk, és hiszek, amelyben a párbeszéd, a tisztelet és a józanész dominál, nem az árokásás, nem a cinizmus és nem a kivagyiság. Egy olyan országban hiszek és hiszünk, ahol érdemes élni és életet itt tervezni, mert van kiszámítható, szabad jövő, nem pedig egy, az élet minden területét átjáró Fidesz mutyi. Nem akarom oldalakon át taglalni a Fidesz történelmi hibáit, sem pedig a kormányváltó szövetség 5 pártjának részletes pontjait. Hiszen azok a honlapokon is elérhetőek. Azt igyekeztem megosztani, amit gondolok. Nem fényezem, a DK-t és az MSZP-t nem tökéletesek. Tény. Viszont DEMOKRATIKUSAK. Azonban megismertem rengeteg nagyon szuper és lelkes embert, és az Együtt-PM programjában, vezetőiben és céljaiban teljesen bízom és hozzám legközelebb állnak. Köszönöm, hogy elolvastad. Remélem segíthettem. Szép napot! Levi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hagyj üzenetet :)

Click!

Innen olvassák:

free counters