2009. március 30., hétfő

Piliscsaba reloaded

bizonyítvány2 Már ketten lettek Részlet a Hórebbel  Hát akkor, a gyülekezeti munkatársi tanfolyam 2 is befejeződött, egy újabb 3 napos csodálatos együttléttel,  2009.03.27-29. 28-án pár percre a nap is kisütött, amikor fényképeket készítettem a csodálatos parkról, ahol ez a Missziói Központ van. (Piliscsabán a tavasz még jobban várat magára mint itt, mifelénk.) A program ismét olyan feszített volt, hogy mind így néztünk ki: már estére. Vizsgánk is volt, annak eredménye az első képem. Én is első lettem - de díjat ilyen kategóriában nem osztottak - én vizsgáztam a legtovább. (40  perc) "Vizsgáztatóm" Jánosa Attila győri lelkész volt. Nagyon jól éreztem magam abban a szituációban is, azt gondoltam 15 perc volt az egész - de a sorára váró Terike, és az órám szerint sokkal több! Előadóink mind hatalmasat alakítottak, de nálam a pálmát most Szeverényi János kapja! (Érdemes utána nézni a neten, ha valaki nem tudja ki ő.) Képekhez: Hórebben laktunk, ilyen szobában, ilyen környezetben, ők is ránk vigyáztak, itt okítottak bennünket, itt kaptuk vasárnap az Istentisztelet keretében a kibocsátó egyéni áldást. Az enyém 1Pt 2,5: (örömmel osztom meg veletek, nekem nagyon sokat mond): "ti magatok is mint élő kövek, épüljetek fel lelki házzá, szent papsággá, hogy lelki áldozatokat ajánljatok fel, amelyek kedvesek Istennek Jézus Krisztus által" szoba 2 templom belső 1 újabb kert részlet  

Üdvözelettel minden erre járónak: Ilonka mama

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hagyj üzenetet :)

Click!

Innen olvassák:

free counters