2009. április 3., péntek

Részlet az Uglee blogról, saját tapasztalatból.

"...És a végére hagytam a durvát. Nővéremmel a Beckett's nevű helyen találkoztam, ahol 500 forintnál indul egy sör, és még borravalót is kérnek, de persze pont olyan büdös parasztok a pincérek, mint más kocsmákban, egyszer odajönnek, aztán már meg sem kérdezik, hogy mit akarsz, meg is dögölhetsz felőlük. Nem is ez a lényeg, hanem sajnos elmentem WC-re. ÉS amit ott tapasztaltam, minden szintet alulmúlt. Bomló húgyszag uralta a terepet, kibaszott büdös volt, nem is kaptam levegőt egy darabig, aztán kiderült, hogy miért.

Az bazmeg, zseniális. Annak a picsájába tolnék fel egy egész ilyen szerkezetet, akinek volt pofája Einsteint ráraknia erre a szarra. Ennyit találtam a honlapon a működésről: http://urimat.de/cms/cms/front_content.php?idcat=126

Persze, a hülye meg én vagyok. "Nincs víz = nincsenek szagok". Szép elképzelés, attól eltekintve hogy az ember nagyrészt vizet hugyozik, szóval megbaszhatja magát, aki kitalálta ezt az egészet. Gondolom, sokat ront a helyzeten a belehelyezett illatosító, amin még jobban megül a húgy, de ha eleve nem lett volna büdös, be se rakták volna valószínűleg.

Sovány vigasz ehhez képest az, hogy emiatt 4 milliárd liter értékes ivóvíz megmarad Amerikában.

Na ennyi volt."

Én egyébként a pécsi McCaféban találkoztam a szerkezettel, és sokkal kevésbé érzékelhető a fenti probléma.

1 megjegyzés:

  1. Arany alma ezüst tálcán, oéyan a szó kellően kimondva!

    VálaszTörlés

Hagyj üzenetet :)

Click!

Innen olvassák:

free counters