2010. június 30., szerda

Az én formám

este hazaesek, totál kóma, kialvatlanság. végre ágy. de az ablakok csukva, meleg van a házban. nembaj, majd nyitott ablakkal alszunk. erre a rezesbanda rázendít. szó szerint. sokkal hangosabb volt mint a foo, és idegtépően szar zene. mit tesz erre emberünk, fejlámpa, villogó, pisztoly megragad, és elhalad hogy csatlakozzon. persze mire odaér abbahagyják, és csak a visszataps marad, meg a sötét éjszakában nádas szélén bringázás élménye egy fénycsóvát követve. szürreális. de legalább a délután nagyon jó volt, Cefre, Kata, Ancsi. sörözés, meccsnemnézés, bevásárlás, ténfergés. hnap Gréta nap, péntekre pedig Dóri nem jelentkezik be. lassan megharagszom –.-# Letti is pénteket akart, de neki közbejött valami, még a végén kár.

szombatra Jankának ígértem magam vadásznapra, vasárnap meg lehet h nálunk lesz egy távoli rokonnal bogrács, grill, miegymás.

Jövő hétre halasztódik a frissen hazánkba érkezett Csilla (aki ma látott, csak ő nem szólt rám nem úgy mint Clodi) és ha már itt tartunk Clodi is. Remélem Kumiko-chan és a többiek is összeállnak egy nagy közös képre. aztán EFOTT. nah ott lesz csak a nagy közös kép.

Minek írtam ezt ide? csak magamnak asszem, hogy tudjam követni. ti tudtátok? Ha valakit kihagytam jelentkezzen, én mindenkit szeretek :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hagyj üzenetet :)

Click!

Innen olvassák:

free counters