2010. július 5., hétfő

Sorrendmódosítás

Átvariáltam az idei egyetemi jelentkezéseim sorrendjét. Furcsa, megfiatalodtam. A nagy 2007.-es év óta nem jelentkeztem egyetemre, minek is tettem volna hét felvétellel. Már magam sem látom át az ETR-t.. Aztán nem is írtam mostanában, szerencsére pörgős időszakot élek, és semmi okom panaszra. strandidő meg minden. Tegnap volt kertben főzés szabad tűzön, korán kelés, Janka látogatás. Nagyon jól esett gyerekkorom színhelyét újra látni, csak a séta a környéken, a garázsok, a lépcsőház, a Dobó utca, a Búzavirág. Sok minden változott, boltok nyíltak, és utak épültek, 15 éve rá sem ismertünk volna, számomra pedig három éve szűnt meg létezni az a világ amiben felnőttem. Jó volt látni, hogy nem. Megvannak a gyökereim, akkor is ha elvágtam őket. Egyébként ma fél egyig aludtam, mert már második éjszaka nem alszom, Ancsával éjszakázok, de már mindjárt EFOTT. Vajon hányszor utaltam eddig a blogomban arra, hogy mennyire várom az újabb fesztivált? Majd ha vége lesz megszámolom. Egy biztos. Most van a legtöbb okom várni. Megint előállt a helyzet mikor csak azért írok a blogba mert már rég nem, s így nem csak művészi színvonalat de még egy értelmes keretet sem tudok adni a szövegemnek, csak csapongok itt. Igazából a nyár meg a virágillat meg a varázslat.. Pécsi tánctanár is. Nem gyerekek nem vagyok betépve. De mutatok pár képet, aztán lemegyek a tóra úszni, de sietek vissza mert hatra megint vendégek jönnek Budapestről. És mielőtt elfelejtem D.D.Ü.A.!

P1140340

P1140385    P1140366

P1140287P1140291 P1140292

P1140345 P1140346 P1140355 P1140378

P1140342

P1140356

2 megjegyzés:

  1. Most tényleg nem írtad le a sorrendet, vagy az én figyelmemet kerülte csak el?

    VálaszTörlés
  2. hát tökigazad van. de nem is akartam. mit állítunk? módosítottam. mit módosítottam? a jelentkezéseim. tárgyat nem írok a mondatba, majd azt leírom hogy mire vettek fel :P ha felvesznek :D btw a vendégek pestről nem hatra jöttek, már itt voltak mikor beállítottam fürdőgatyában... hatra másik vendégek jönnek, most pakoltam el sörösdobozokat meg a poharakat, megy a mosogatógép, anyám felmos.. melegváltás.

    VálaszTörlés

Hagyj üzenetet :)

Click!

Innen olvassák:

free counters