2010. július 11., vasárnap

Kicsit kellemetlen

hogy néha nem kapja meg A az smseim. Olyan érzékeny szegény, és ha írni akarok neki, akkor nem első alkalommal csak később néz rám nagy kerek szemekkel, hogy nem is kapott tőlem semmit. Fogalmam sincs miért lehet ez. Végülis esténként sokat beszélgetünk, és ha tehetjük nappal is. Meg már csak 2, pontosabban 1,5! Gondoltam folytatom a nyaralásom, csodás időnk van, tízezer turista, mindenhol szól a zene, party van. Találtam egy új strandot, ahol még sosem voltam, tiszta Horvátország. Fák alatt lépcsőn lehet bemenni a tóba, és a lépcsők alatt betonozott a talaj, mint egy medence. Nagy móka. Kár hogy már megint ott kellett meghalnia valakinek ahol én voltam. Mondjuk jó ideje nem történt ilyen, és mint kiderült a halott srác szívbeteg volt. Visszarendelték kontrollra a jövő hétre, de már nem fog bemenni. A szokatlan az volt az esetben, hogy a kiküldött rendőrökön és légimentőkön kívül senki nem foglalkozott a gyerekkel. Több százan strandoltak a letakart hulla és a síró család körül zavartalanul, nevetgélve, labdázva. Mikor legutóbb hullát láttam (végülis minden esetben ha eddig meghalt valaki) azt láttam hogy az emberek megrendülnek, még volt aki hányt is. Valószínűleg ezt a 20 éves fiút (Zoli) otthon gyászolják majd. Míg úsztam el is vitték, átmentünk a túlpartra, és strandoltunk tovább. Mindent egybevetve szép délután volt, és Hercegnő is megjött :P megyek!

Ezúton jelzem, hogy Ancsa a végletekig elhatárolódik a vele egy bejegyzésben megemlített K. Haláltól.

1 megjegyzés:

  1. Jesszus :S Tegnap híradót néztem: lezuhant, belefulladt, elfogták, megverte, fojtogatta, szörnyethalt stb. kész horror.

    És hihetetlen hogy megint egy 20éves fiú meghal szívrohamban. Mit tehettek előző életükben... :(

    VálaszTörlés

Hagyj üzenetet :)

Click!

Innen olvassák:

free counters