2010. július 29., csütörtök

Sims?

Hát ezt most muszáj leírnom, bár lehet, hogy csak túl sok Chuckot néztem, és hozzátesz egy kicsit hogy egy kanadai barátommal csevegtem… De az imént kimentem a konyhába, megmikróztam egy főtt kukorica csövet, mikor anyám egyik vendége (akikkel a kertben beszélgetnek) bejött és kivett a hűtőből egy sört. Leültem megfalni a kukoricát, és közben, -bár angolul gondolkodtam az előző beszélgetés után- próbáltam elnyomni az amerikai kertváros hangulatát ami úrrá lett rajtam. Kinéztem az ablakon, A lemenő nap fényében apám beaglet dögönyözött a fűben, a szomszédban egy ifjú pár járni tanította toddler gyermekét, a vendégek pedig vígan iszogattak a hátsókertben. A kocsi feljárókon Volok és Mercedesek állnak, egy másik szomszédban kertészkednek. Most meghülyültem, vagy tényleg a Simsben vagyok? Valszeg csak meghülyültem, mert ha ez a Sims lenne, akkor ideköltözne a szomszédba egy cuki szőke lány, és becsöngetne.. beengedném, és DVD-znénk a kanapén. Sehol a lány. És nem lettem híres tévébemondó, meg mesterdetektív sem. Ez nem a Sims. Csak a per pill picit hiányos életem.

3 megjegyzés:

  1. nagyon költői lett újfent.. bár nem eléggé pontos, ugyanis tudtommal járt ma nálad egy cuki szőke lány ;)

    VálaszTörlés
  2. ez az E., de mitől hiányos? (Lehet, h a cuki szőke hiányzikí?)

    VálaszTörlés

Hagyj üzenetet :)

Click!

Innen olvassák:

free counters