2010. július 30., péntek

Kerékcsere

P1140681 másolata

Koszosan, olajosan jöttem fel a garázsból, mikor észrevettem hogy a rózsakert virágba borult. Minden bokron megjelentek a rózsák. Sárga, vörös, és ez a halvány valami. Felraktam egy szép új gumiköpenyt a bringámra, és bár nem F1 gyorsasággal végeztem, legalább hasznosan elfoglaltam magam. Néha nagyapámat vélem felfedezni magamban, mikor vonzani kezd a szerszámos láda… De most a szappannal eltávolíthatatlan szennyeződéseket is lesikálom kezeimről, és estére öltönyt veszek. Találkozóm vagy egy régi ismerősömmel akivel egyszer megmásztuk a Montmartre-ot, és azóta sem láttam. Így az éjszakát jó eséllyel a városban töltöm, bárban füstölődve. Yay for nightlife!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hagyj üzenetet :)

Click!

Innen olvassák:

free counters