2010. augusztus 30., hétfő

15 fok van

és találtam pár képet amit még nem osztottam meg, így most feltöltöm. Igazából semmi különös nem történik, és nagyon tele van a fejem a BTK-val, ezért nem írtam mostanában. Voltam E-vel és A-val vásárolgatni a hétvégén, ez mindenképp említésre méltó, Lettivel kirándultunk egy jót még a múlt héten, és végigjátszottam a Mafia2-t. Ma pedig csak háziaskodok, mostam, főztem, teregettem, és  most ki kell pakolnom a mosogatógépet is. A család ma későn jön haza, szabóhoz mentek, húgom gimnáziumába tankönyvvásárra, meg tapétát venni, amiből én inkább kimaradtam ez alkalommal, hogy kihasználjam a pedagógus orientációm előtti utolsó szabadnapom. Utána még lesz pár ilyen, folytatom is a nyár elején felfüggesztett edzéstervem, mert szabadlevegős mozgás hiányában már most sem bírok megülni egy helyben… Ja de előbb a képek ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hagyj üzenetet :)

Click!

Innen olvassák:

free counters