2010. szeptember 5., vasárnap

Évkezdés

Sok mindenről be kell számolnom, ugyanis mikor a gondolataim foglaltak, hajlamos vagyok hanyagolni az írást. Hál’ Istennek most még megtehetem, hogy elhalasztom pár nappal, vagy héttel a beszámolóimat, hiszen csak a saját szórakoztatásomra, és persze Nektek írok. Ha hó végén elindul a portál aminél Kata ajánlatát elfogadva állást kaptam, akkor azért gyakran kell majd billentyűket püfölnöm, és lehet hogy ennek is a blogom látja majd a kárát. Az első infót ezzel már ki is pipálhatjuk, gyakorló újságíró leszek. A kettes számú infó-morzsa pedig legyen, hogy Pécsen vagyok a szép új szobámban, a szép új albérletemben, ahol a nagyi a főbérlőm. Még reggelit is kapok, ingyen és bérmentve. Kinek van még ilyen lakótársa? Nekem kijutott, persze kicsit dolgoztam is érte. Kitapétáztuk faterral a nappalit, a konyhát, az előszobát, és ma a kisszobát is. Ezzel végéhez ért az idei szemeszter kezdésére időzített felújítási program, ami a konyha modernizálását, és a teljes lakás energiaellátásának korszerűsítését is magában foglalta, a villanyvezetékektől a radiátorokig (Éljen a mosogatógép!).

Most elégedett vigyorral az arcomon pötyögök laptopomon amin az otthoni netem sávszélességének hatszorosát villantó vezeték nélküli kapcsolaton száguld az adat, és csak néha fojtogat a köhögés a frissen mosott függöny és a száradó tapéta illatkavalkádjában.

P1150515 P1150527 Harmadik információm kedves naplóm számára, hogy a keddi beiratkozás egyenes következményeként holnap részt veszek a pedagógia alapszak első előadásán. A beiratkozás tökéletesen flottul zajlott, –bár Mimivel és szaktársával kávéztunk a Zaccban két órát – végül a tanszéken mindent alám raktak, ahogy azt a PTE-n még sosem. Nyomtatott órarendet kaptunk, hogy tudjuk mit kell felvenni, hány kreditet ér, ki tartja az órát, és hol lesz. Ingyen könyveket is kaptunk, örültünk. Mindennek ellenére most sem tudom hol kell megjelennem reggel tízkor, de majd mindjárt csekkolom az ETR-t. Egy rövid ebédszünet után Dorisszal fogok teázni egykor a belvárosban, mert sok mesélni valója akadt. Az elmúlt héten a nyár utolsó szabadnapjait is hasonlóképp tartalmasan töltöttem, tudván hogy mostanában városi üzemmódban fogok működni, Grétával túráztunk a hegyekben, és családi körben grillezgettünk a kertben. Rengeteget bringáztam a környéken, és az utolsó meleg napokat is kihasználtam egy kellemes fürdőzésre a Pécsi-tóban. Jó lenne kicsit jobban integrálni vidéki létem a városi hétköznapokba, de ezen a hamarosan elkészülő, már aszfaltos kerékpárút sokat fog lendíteni. P1150437

 

  Tervezem egy robogó beszerzését is, de ez még várat magára. Most szűkös anyagi kereteimből vásárolgatok, és még Dettynek is eladtam egy Converse dorkót. (Aki nem tudja mi az a dorkó, valszeg még bányásznapon sem volt soha. Az pedig ma volt, és csodás tűzijáték volt a lakástól két tömbnyire.) Végezetül beszúrok ide egy csomó képet, valószínűleg a szövegbe, így mire ezt a sort eléritek, legtöbbet láttátok. Ó és új az iTunes :P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hagyj üzenetet :)

Click!

Innen olvassák:

free counters