2010. október 14., csütörtök

Már megint

Mármint most is címlapon van a cikkem, de ez nem hír, ezen a képen nem vagyok rajta csak én csináltam. Főleg azok után ami tegnap történt.. Ott rontottam el, hogy ezzel a fejjel kimentem az International Suit Up Day című rendezvény pécsi találkozójára. Nem is tudom hány száz rajongó fényképezkedett velem a Jókai téren némi felvonulás, pár nagy fotósnak (pl Kisbergics) megeresztett beállás és tapsvihar után. Merőben szokatlan. Ma a városba sem mentem be B tanácsa ellenére, inkább nem akartam kipróbálni hogy megismernek-e.

mebarney1

Ez a megmozdulás magasan viszi a pálmát –már ami a nyilvánosság involváltságát illeti-, B elvileg rövidesen jelentkezik egy cikkel a fent említett váratlanul jött celebségről. Ő volt az én hivatalos wingmanem, és az egyetlen ember akivel osztoztam élményben. Ladies and gentleman, the one and only Mrgan Grimes! Köszönet neki amiért összekapart az első meglepetésből! Mindemellett volt már a héten megjelenésem a Széchenyi téren, de mivel zöldségeket beszéltem a kollégák meg nagyobb pénzösszeget szórtak szét, kb a kutyát sem érdekelte mit pofáztam. Fut a nép a pénz után..

IMG_1151

Mondanom sem kell tegnap rohadt jó kedvem lett, annak akit még nem sztároltak tinik nem lehet elmondani azt a durván egy órát amit a tömegben töltöttem. A mai napom is jól indult, a szervezők vették fel velem a kapcsolatot, és újabb megjelenésekről, interjúkról, hivatalos blogról és egyéb okosságokról egyeztettünk, meg persze baráti találkozókról velem, és wingmaneimmel. Egyszeriben facebookon is nagyon megszaporodtak a “barátaim”. Sosem baj, élvezem egyelőre. Hab a tortára, hogy ma megjött végre az amerikai postaláda amit hetekkel ezelőtt rendeltünk, összeraktuk és már a ház előtt áll. Holnap pedig, vagy meghalok/megsérülök, vagy szintén legendary napom lesz, mert megveszem az itt még nem említett de hetek óta keresett Aprilia Scarabeomat. Az Úr és az OTP bank segedelmével. Rengeteg lepukkant darabot megnéztem és kipróbáltam az elmúlt időben, és már a kedvem is elment mire rátaláltam az igazira. És még mindig motorokról van szó.P1160183

2 megjegyzés:

Hagyj üzenetet :)

Click!

Innen olvassák:

free counters