2011. január 31., hétfő

Deadspace 2 (messenger) vélemény

ezt a játékot már 2x végigjátszottam, egyszer Doom3, másszor Quake4 néven

úgy öt órát toltam ma szünet nélkül
lekötött, mert a végét vártam, történést, fordulatot
az volt is, persze nem váratlan. tudod ilyen.. "osztja valaki az észt rádión, és meg kell találnod őt"
majd mikor megtalálod TADAAAA csapdaaa, mint a bioshockban. és jön egy bossfight, mint minden doomban
de ez nagyon nem a vége, mert még van 10 chapter. az még legalább 10 óra játékidő o_O

ha valakit ez végig leköt, az nagyon elégedett lehet vele, egy csodásan optimalizált játékot kap, olyan cinematic jelenetekkel, hogy beszarás
az hogy dől a gépből a vér, megszokható, egyáltalán nem ijesztő. valszeg engem ezért sem köt le. egyszer sem rémültem meg, és egy pillanatra sem éreztem azt, hogy valami egész új dolgot látok. valami régi, szépen felújítva. csak egy feladat kiválóan megoldva

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hagyj üzenetet :)

Click!

Innen olvassák:

free counters