2011. január 31., hétfő

Tegnap LETGAC

 SAM_2409 Naaagy funt havingeltünk a választott családunkkal, vagyis a friendekkel, ahogy E megfogalmazta. L és T is a városba látogattak, ők nagy kék vonattal, én meg kicsi türkiz autóval. Volt némi shopping, jórészt window nélkül távoztünk. A térdem jól bírta, és remélem a múló influenzámmal sem fertőztem meg senkit. Pont egy hete ment fel a lázam, és azóta ha tudtam írni akkor inkább a Femcafe felé vállalt kötelességeim teljesítettem és színvonalon aluli bulvárhíreket írogattam éjjelente. És most ebben a percben vége az egyetlen szabadnapomnak, mától megint megy a nagyüzemi anyaggyártás. Aztán igyexem a magánéletemre is időt fordítani, ha csak teázok és gépelek nehéz megismerni életem nőjét. Na meg a szemét betegség miatt, több mint egy hete nem volta az Sportegysében sem… Ennyi azt hiszem elég is volt a blogomra, ezen vészterhes, szakgyakos időkben. Inkább megyek, és folytatom a könyvem, így is nehezemre esett lerakni. Aztán ha felkel a nap majd Deadspace 2-t is kell játszanom, hogy írhassak róla egy nagyon elfogult kritikát.SAM_2407

 

image

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hagyj üzenetet :)

Click!

Innen olvassák:

free counters