2011. január 24., hétfő

Óvakodj a szalonnától

Kezd elegem lenni belőle hogy minél többet sportolok annál jobban vagyok elbaszva. Mégis mit jelentsen az, hogy mozgásképtelenné váltam egy 3x2 centis szalonna darab miatt? Pedig nagyon úgy áll a helyzet, hogy ez van, akkor is ha nem tetszik. Nem szoktam nyers sertést fogyasztani, se nyers semmit, de ha már Magyarhonba vetett a sors, gondoltam nagy bajom nem lehet, maximum egy kis botulizmus, de ez egyáltalán csak anyám miatt fordult meg a fejemben. Az, hogy olyan rágós tud lenni a füstölt szalonna, hogy komoly fejmozgásra lesz szükség a széttépéséhez megint csak benne volt a pakliban. Hogy miközben csuklyás izomból ellentartok a prédámnak, az hírtelen enged, és meghúzódik a nyakam, őszintén meglepett. Nem volt rosszabb mindazonáltal, mintha kicsit elaludtam volna. Sajnos aludni azért már nehéz volt tőle, így a legkényelmesebb pozícióban kipárnázva aludtam el. Reggel reccsenésre, és csillagokra, meg a fejem körül csivitelő kismadarakra ébredtem, és 20 perc fáradságos munkával tudtam magam kiküzdeni az ágyból. Hogy a vállam reccsent, vagy a nyakam vagy egyáltalán micsoda, azt nem tudom, csak azt, h azóta teljesen függőlegesnek kell lennem, ha jót akarok magamnak. Nem csak a fejem nem forog, hanem ha megdöntöm a törzsem, már az is felettébb kellemetlen. Nem is gondolná az ember, hogy milyen nehéz a feje, amíg nem okoz fájdalmat a megtartása. Kb olyan lehetek mint egy hóember, a gravitáció tart egyben… legalább biztosan nem néztem a billentyűkre míg ezt írtam. Lókenőcsbe áztatva döglök, hátha rám talál egy gyógymasszőr, vagy csontkovács.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hagyj üzenetet :)

Click!

Innen olvassák:

free counters